lördag 12 februari 2011

21/2!!

DÅ, DÅÅÅ kommer äntligen huset!

Nästa fredag 18/2 så kommer snickarna som ska resa hela huset och reser ställningen och sätter syllen.

På måndag 21/2 så kommer husleveransen kl. 07.00.

Jag ska jobba mellan 7-10 den dagen, sen ska jag möta upp mamma som var nyfiken och ledig och så ska vi vara med en sväng och ta bilder när dom reser huset.

Jag är nervös, men tror nog mannen i hushållet är ännu mer nervös.. :)
Han ligger sömnlös om nätterna stackaren och planerar och lägger upp strategier om hur han ska göra allt!
Han kommer lösa det alldeles utmärkt, det vet jag!

3 kommentarer:

  1. Åh vad spännande, nu är det nära! Det kommer gå galant, Jonas är ju jätteduktig och skönt att ni har föräldrar och vänner som också kan hjälpa till. Hör av dig/er när det passar för jag/vi kommer gärna en dag framöver och tittar samt kan fixa fikakorg. Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Ja Annika, nu är det riktigt nära!
    Jag litar helt och fullt på Jonas, men oroar mig för att han kommer ta ut sig! Det ordnar sig!
    KLART ni ska komma och kika när huset är uppe!
    Vi hörs snart!
    Massa Kramar

    SvaraRadera