måndag 4 oktober 2010

Solen skiner och himlen är blå..

.. och snart går jag hem för dagen för att ta en långpromis i solen..
Hade tänkt ta mig till gymmet men mitt huvud och kropp skriker efter solljus och frisk luft!
Mycket annat som ska fixas. Bilen ska städas och bli fin för att säljas på torsdag, maten ska handlas inför sambons födelsedag på torsdag, det ska tvättas och fixas matlåda inför imon..

Konstigt det där, utöver ett heltidsjobb så har man ett heltidsjobb hemma med att få ihop vardagens alla bestyr.
Hur ska det bli den dagen man står med ett gäng ungar också?? :)

Pratade med HTH idag om köket, fick en tankeställare..
Kvik är ju/har varit bra, men det är ju som vår säljare på HTH säger, det går ju dessvärre inte att jämföra kvalitén man får från HTH och Kvik..
Ska få en ny ritning på mina tankar och idéer så får vi se vart vi slutar..
Vill bara få det klart, det är den enda delen som jag haft ont i magen kring.
Man vill ju att allt ska bli perfekt!

Sprang på en blogg som jag verkligen gillar och hon hade fått hem en sån här till sig nu:


Har jag tuuuur, så sitter pappsen inne på en sån här i silver eller vitt! VILL HA!

1 kommentar:

  1. Emma, att du inte berättat om din blogg innan!! Va roligt att få följa projektet här!! Jag hoppas att det kommer MÅNGA bilder framöver!!!!

    SvaraRadera