fredag 1 oktober 2010

Fredag och massa skoj på gång!

Dagen började med att jag fick dålig samvete för att vi till 99% valt bort köket från HTH som är "standard" för Myresjöhus.
Jag och Jonas har velat fram och tillbaka och bestämde oss för att skicka reviderade ritningar till vår köksarkitekt för att ge honom ett nytt försök. 
Kvik köpte vi kök ifrån när vi totalrenoverade vår lägenhet och var supernöjda med deras bemötande och kompetens.
MEN, vi ger HTH en ny chans så får vi se vart vi hamnar.
Tjuvtitt på lucka och handtag som vi ska ha i köket.....                                             

Det blir en fartfylld helg....
Idag ska vi ut ett gäng på 16 personer från jobbet, det vankas bowling och mat på Babbel efteråt.
Ska bli riktigt trevligt, men stressen innan jag kommer dit hade jag helst velat slippa.
Måste i ilfart till Ulricehamn för att hämta bilen och sen hem igen, lagom till vi kommer hem så ska jag ungefär vara på bowlingen.. Men men...

Imon ska vi försöka fixa sista röjjningen på tomten för att avsluta kvällen med fest för Martin och Fia, blivande grannarna, som fyllt 25 resp. 30år!
Det blir en rolig helg och jag gillart! :)



                                                                              

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera