lördag 25 december 2010

Julen är över...

.. och det känns faktiskt ganska skönt!
Vi har haft några sköna ledig dagar med familj och vänner, mycket bra julklappar fick vi också..

Jag har varit så himla dålig på att uppdatera här så det finns inte ord att beskriva, men jag hoppas det ska bli ändring på det framöver.
Det går i vart fall fort nu, huset kommer om 6 veckor och grävningen ska förhoppningsvis/antagligen komma igång till veckan eller veckan därpå.
Vi står lite som frågetecken och väntar på startsignal....

Har krånglat med Borås El nu ett tag, det är inte världens mest samarbetsvilliga människor som sitter och ska svara på frågor man har..
Men bara byggel och allt sånt kommer på plats så ska det nog inte behöva krångla så mycket på ett tag :)

Det är så himla mycket som händer nu, både med hus och annat och vissa stunder hänger inte riktigt livet med känns det som.. Meeeen, vilket år det kommer att bli!
Om 1år så bor vi i ett HELT KLART HUS!!
Jag längtar så jag dör snart.. Vill bara komma igång!

Idag har vi varit ute och käkat lite 12 pers och spelat biljard, mycket underskattat att spela biljard får jag säga-det är kul!
Imon väntar middag med kära familjen, det blir en bra avslutning på denna korta men välbehövliga ledighet!

Hoppas ni mår gott efter all julmat!
God fortsättning så hörs vi snart igen (hoppas jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar