söndag 7 augusti 2011

Inflyttade och klara!

Det har nu gått 2 veckor och 1 dag sedan vi flyttade in i vårt kära hus och det går bara beskriva med två ord: TOTAL LYCKA!!!
Det är en magisk känsla att köra in på garageuppfarten och sätta nyckeln i dörren till VÅRT hus, det fina huset som mannen byggt till lilla familjen Haglund/Johansson!

Det blev några intensiva veckor strax innan det var dags att flytta in så bloggen var tyvärr inte prioriterad.
Min tanke är att jag ska ta tag i att lägga upp bilder här, men just nu så har vi inget internet i huset.
Ska låna till mig mammsens mobila bredband tänkte jag så att jag kan uppdatera med bilder på det färdiga resultatet..

På måndag nästa vecka, 15/8, så är det slutbesiktning och jag hoppas att inget ska gå fel eller så!

På återseende!

1 kommentar:

  1. Skön att det gått bra och att ni trivs. Vi e nyfikna på resultatet. Kommer och hälsar på er nån dag. Fick ni flytta in innan slutbesiktningen... Det fick vi absolut inte göra. Hur har ni det och hur mår lilla sötnosen??
    Kram

    SvaraRadera